rada

Více
26. led 2010 08:59 #730 od puzej
rada vytvořil uživatel puzej
Dobry den,
musim priznat,ze po precteni nekolika prispecku od pacientu s MG jsem jako naprosty laik zdesen co je to za nemoc. Bohuzel u nas v rodine byla tato nemoc daignostikovana a jsme na kortikoidech a pod velkym tlakem a stresem. Mozna se ptam blbe a omlouvam se, ale neexistuje nejake alternativni medicina na leceni teto nemoci ? Jak co nejvice omezit vedlejsi ucinky leku / dieta, pitny rezim, / odbornici urcite vi co myslim.
Dekuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. led 2010 17:02 #736 od walzanka
Odpověděl walzanka pro téma Odp.:rada
žádnou neznám,neexistuje,jen lékaři

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. led 2010 18:28 #738 od puzej
Odpověděl puzej pro téma Odp.:rada
Nic proti vasemu nazoru ale rad bych to slysel od lekare

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. led 2010 15:31 #750 od mana
Odpověděl mana pro téma Odp.:rada
Dobrý den, MG mi byla zjištěna před dvěma roky. Přesně si pamatuji pocity, které popisujete. Hledala jsem pomoc i u alt. medicíny. A upozorňuji, že mě to stálo nemalé peníze :-( . Výsledek? Nulový. Musela jsem podstoupit operaci a následnou léčbu. Závěr si udělejte sám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. led 2010 17:42 - 27. led 2010 17:45 #751 od admin
Odpověděl admin pro téma Odp.:rada
Dobrý den,