?

Více
19. srp 2009 20:50 #515 od Marketa5
Odpověděl Marketa5 pro téma Odp.:?
Souhlasím s radami Veroniky.
A milé dámy, ta podprsenka je opravdu dobrá věc, zvláště nosíme-li větší čísla :-).
Byla jsem na operaci před deseti lety, dočetla jsem se o tom na nějakém americkém serveru.
Měla jsem ji k dispozici i na JIPce. Vůbec jsem neměla sílu, takže jsem druhý den musela požádat o pomoc sestry, které z toho tehdy byly dost v šoku. Ale nesmírně se mi ulevilo. Nevím, jak bych tam ty čtyři dny vydržela, protože bolest hrudníku byla bez ní mnohem větší. :-) M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Conánek
  • Avatar uživatele Conánek Autor tématu
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
Více
26. říj 2009 11:42 #608 od Conánek
Odpověděl Conánek pro téma JIZVA
ahoj všichni,
můj velký pooperační problém je jizva. Jsem po operaci bez 10 měsíců. Jizva dosud byla vystouplá, zarudlá no prostě keloid, takto se hojím, jelikož mám i jeden na rameni po očkování TBC, ale to je vedlejší.
S paní doktorkou K. Tvrdoňovou z MLC jsme na moji jizvu zkoušeli téměř vše, babské rady, píchání diprosonu (což bylo snad to nejhorší), Dermatix gel, diprosone v masti, sádlo atd.. avšak jizva ne a ne "pracovat" k lepšímu, až před 14 dny, mi paní doktorka zkusila napsat jiný kortikosteroid, který se nazývá GELARGIN, je to gel, který je průhledný a po zaschnutí si na něj můžu vzít i oblečení (a není to drahá investice jako Dermatix gel, Gelargin stojí cca 70 Kč). Po těchto 14 dnech se jizva v jedné části propadla a jinak je světlejší a vláčnější. Věřím, že postupně se sníží celá. Všem, co mají stejný problém moc doporučuji, jsem velmi nadšená a v aplikaci budu pokračovat.
S pozdravem Barbora:P

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. lis 2009 09:36 #616 od fifi
Odpověděl fifi pro téma Odp.:JIZVA
Ahoj Barboro,
podle popisu gelu bych se docela bála to používat. Podle mých zkušeností je nejdůležitější masírovat, hladit, masírovat atd a hlavně získat si k jizvě pozitivní vztah, teda aspoň pocit že ta jizva je kousek tvého těla a ne nějaký vetřelec. Držím palec Zuzana

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Conánek
  • Avatar uživatele Conánek Autor tématu
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
Více
02. lis 2009 11:06 #619 od Conánek
Odpověděl Conánek pro téma Odp.:JIZVA
ahoj
Pročpak bála?
Tak to já se s jizvou nikdy nesmířím, stačil mi ten strašák 7x4,5 cm velký a vystouplý, co mám na rameni a teď ještě tahle jizva. Asi na to nahlížíme každý jinak, ale já se snažím jí ode mě vypudit jak jen to jde!:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. lis 2009 14:37 #624 od fifi
Odpověděl fifi pro téma Odp.:JIZVA
Ahojky, no já jak slyším (čtu) kortikoidy tak bych do toho asi nešla. I tady na stránkách, po volbě Léčba z levého menu, píší že i kortikoidová mast může někdy MG zhoršit. Ale když to bereš pod dohledem doktorky tak je to asi v pohodě. Zuzana

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 12.277 sekund
Powered by Diskusní fórum