Prosba o radu

Více
03. kvě 2010 13:30 #918 od Sudik
Prosba o radu vytvořil uživatel Sudik
Dobrý den pane doktore,
chtěla bych se Vás zeptat.
Od minulé středy mám horečky, silné bolesti hlavy, závratě, návaly tepla, jednou sem i omdlela a cítím se hodně unavená,co se týče svalů na nohách. Doktorka mi předepsala Nimesil. Mohu ho brát? A jsou tyto všechny příznaky typické pro chřipku,když jsem myasthenik?
Děkuji, s pozdravem Nováčková Lenka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. kvě 2010 07:39 #921 od Horčicová
Odpověděl Horčicová pro téma Odp.:Prosba o radu
Dobrý den, nejsem sice lékař, jen myasthenik,ale nimesil beru běžně a nijak mi neublíží. Je to výborný lék na všechny chřipkové stavy,já ho používám hlavně při migréně a bolesti kloubů. To jen můj názor a zkušenost. Líba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. kvě 2010 08:37 - 04. kvě 2010 08:42 #922 od admin
Odpověděl admin pro téma Odp.:Prosba o radu
Vážená paní Nováčková,
každá infekce je u myastenie nebezpečná. Pokud máte několik dnů horečky, je nutné pátrat po příčině obtíží a ne se spokojit s braním léků proti teplotě. Může se podcenit nějaká závažná komplikace. Paní doktorka by vám měla udělat sediomentaci, C raktivní protein, krevní obraz, další základní vyšetření a Rtg dutin, zda nemáte zánět dutin. Měla by jste rozhodně brát antibiotika, protože Vaše imunita je oslabená
S pozdravem
MUDr.J.Piťha
Poslední změna: 04. kvě 2010 08:42 uživatelem admin.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. kvě 2010 08:41 #923 od admin
Odpověděl admin pro téma Odp.:Prosba o radu
Paní Horčicová,
věřím, že v doučasné době potřebujete projevit co nejvíce aktivit, ale odpovídat na otázky učené lékaři mě připadá dost neomalené.
Dr. Piťha

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. kvě 2010 18:13 #935 od Sudik
Odpověděl Sudik pro téma Odp.:Prosba o radu
Dobrý den pane doktore,