Je to myasthenie?

  • hanakg
  • Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
Více
28. zář 2010 00:33 - 28. zář 2010 00:34 #1047 od hanakg
Je to myasthenie? vytvořil uživatel hanakg
Vážený pane doktore,pročítám tyto stránky a chtěla bych se Vás zeptat na Váš názor,co by jste mi event.doporučil.Potíže mi začaly asi před rokem a třičtvrtě.Nedjříve závratě(které vyvolávaly zvracení),rozmazané vidění,pocit tíhy nebo jakéhosi tlaku na krku(nesnesu řetízek nebo košili s límečkem)a zvláštní pocit,jako kdybych sama neudržela hlavu(líčila jsem to lékařce jako kdybych byla marioneta),stále mi padalo něco z rukou,měla jsem problém udržet dítě v náručí(byla jsem na MD s dvojčaty).Následovala únava,zhoršení paměti,dušnost,pocity trnutí v obličeji.Veškeré vyšetření mám negativní-CT mozku,MR mozku,MR C páteře(protruze a degen.změny,ale bez útlaku na nerv.strukt.)ORL pro poloh.závrať,i vyš.likvoru.Protože jsem měla při atakách tachykardii,obvod.lékařka mi nasadila Egilok.Po 5 dnech užívání jsem měla záchvat dušnosti,slabosti končetin,kdy jsem se nemohla postavit,ani mluvit.Manžel mě nechal odvézt RZP na internu,kde mi krom zvýš.leukocytů nic nenašli a stav se upravil.Absolovovala jsem EKG A TK Holter,který byl v pořádku.Na EEG mám popsanou generalizovanou zpomalenou mozkovou aktivitu a na UZ štítné žlázy je mírná event.imunopatie,pro kterou mi OL nasadila Euthyrox.(hodnoty T4 a TSH byly hraniční,TRAK v normě).Po něm mám sice pocit zlepšení paměti a více energie,přesto celkově jsem velice unavená,hodně spím,nejsem schopná vykonávat běžné domácí práce,vlasy si musím mýt a foukat jen ráno,večer jsem tak unavená,že je problém si vyčistit zuby.Poslední dobou mám navíc potíže s polykáním,žvýkáním,v práci na obědě se mi kolegové smějí,že jsem vždy poslední,trnou mi rty a jazyk,dušnost je velice častá(jsem ale astmatička s nadváhou,ovšem spirometrii mám v pořádku a RTG plic také).Nosím brýle na dálku,na čtení mi oční lékařka předespala silnější,ale řekla mi,že dle vyšetření se mi zrak