dotaz

Více
04. říj 2008 11:54 #50 od Týna
dotaz vytvořil uživatel Týna
Dobrý den pane doktore,
chtěla bych se Vás zeptat, za jak dlouho se dá ten hrudník po té operaci zas do pořádku? Jizvička se sice krásně hojí, ale hrudník stále poměrně bolí :unsure:
Navíc bych se Vás ještě chtěla zeptat ohledně prášků, dávkování jste mi nechal stále stejné, přijet mám až za 6 týdnů, ale nešlo by alespoň nějaký lék ubrat, resp. omezit? :( :dry: Mám tím na mysli třeba nějak začít už omezovat ten Zoloft apod. Mám poměrně velkou dávku těch léků, které beru už celkem dlouho a stále přibírám na váze :blush: apod.
Mějte se hezky,
s pozdravem
Martina Jiř.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2008 16:50 #52 od admin
Odpověděl admin pro téma dotaz
Martino, dýchat, dýchat, nutná je dechová rehabilitace, v případě potřeby Ibalgin, mělo by se to dát do pořádku nejpozději 2 měsíce po operaci. S léky to chce trpělivost, ale Zoloft je možné vysadit:) .
J.P.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2008 19:54 #54 od Týna
Odpověděl Týna pro téma dotaz
Děkuji pane doktore,
dobře, pokusím se dýchat a dýchat (bez dýchání by to šlo těžko :lol: ) a zkrátka stále rehabilitovat B) provedu. Ale je fakt, že je to den ode dne lepšejší. Prášky budu brát stále stejně, jsem si toho plně vědoma, že to nebude jen tak, jako když se vyndá slepák a je klid, že to bude chtít čas. Docela se toho i bojím, že když je přestanu brát, aby se to nezhoršilo a zkrátka to neskončilo jako předtím, ve starých kolejích. Snad se nestávám už závislou :whistle: :laugh: Né, vážně se na druhou stránku těším, až se jich zbavím a to tělo se zas srovná a třeba i něco schodím :dry: Ale vím, že je to určitě důležité, abych je ještě brala, že nemůžu očekávat hned jen tak zázraky...
Moc Vám děkuji!
Přeji hezký večer
Martina J.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.018 sekund
Powered by Diskusní fórum